søndag 26. oktober 2008

Pizza fra himmel og helvete


Det hender at selv jeg blir lei av å lage mat, og her mer lyst til synke i sofaen og ringe etter en pizza. Særlig pizza med bacon og scampi... Pizzabakeren er nærmest der jeg bor og en halv med luksusbakon og en halv med scampi ble bestilt. Det skulle ta 25 minutter, så om 20 må jeg kaste meg på sykkelen. I mellomtiden var palmen i stuen et fristende sted å svinge seg!
Luksusbacondelen er min favoritt, den er nyydelig, med ananas og saftige kjøttboller. Tydeligvis er dette ikke bare min favoritt, da navnet på pizzaen, nr. 14 så vidt jeg husker, er "Kokkens favoritt". Scampidelen var derimot ikke så veldig god. Få scampier, som med fordel kunne vært myyye mer marinert.

1 kommentar:

Mia sa...

Hei! Har du lyst til å legge deg til Norske blogger, så er du velkommen til det:) Ta en titt:)